نسل جدید داروهای بدن سازی
برای اولین بار عرضه نسل جدید دارو های بدن سازی برای فارسی زبانان در آسیا و اروپا
چت با مدیریت
ابزار
نسل جدید داروهای بدن سازی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

 

پرسش و پاسخ  در باره CJC-1295

 

چه تفاوت بین CJC-1295  و DAC CJC 1295   میباشد ؟

CJC 1295  ( که به عنوان اصلاح شده GRF 1-29 شناخته میشود ) و CJC -1295 DAC  هر دو هورمون رشد بوده و موجب انتشار هورمون (GHRH ) میگردد. عمل آنها در بدن انسان یکسان است . با این تفاوت که عمر CJC 1295 کوتاه تراز DAC CJC 1295 میباشد .یعنی CJC-1295  را باید روزی یکبار تزریق نمود ولی DAC  آنرا هر 8 روز یکبار تزریق میکنند.

 

  کدام پپتید CJC -1295 را توصیه میکنید ؟

DACCJC -1295 تا حد زیادی قوی تر از CJC -1295  میباشد .اما استفاده از CJC-1295 نیز بسیار مفید است .البته بهتر است از این دارو بیش از 6 ماه بصورت مداوم استفاده نکنید ، هرچند که سوء اثر مصرف آن به اثبات نرسیده است.

 

آیا افزایش دوز دارو ، نتیجه بهتری دارد ؟

افزایش دوز این دارو بیش از حد مجاز (4میلیگرم در هفته ) ممکن است موجب اثرا ت جانبی مانند : احتباس آب و تونل کارپ ( بی حسی دست وپا ) گردد . و یا باعث درد کمر گردد .

بنابرین به نفع شما نیست دوز مصرف این دارو را بالا ببرید . اگر دنبال اثر بخشی بهتر هستید توصیه میشود این محصول را با GHRP-6 مخلوط و استفاده کنید تا 10 برابر اثر بخشی آن افزایش میابد و موجب چربی سوزی بهتر و ساخت عضلات میگردد.

آیا میتوان این پپتید را با سایر پپتید ها در یک سرنگ مخلوط کرد؟

هیچ عارضه جانبی برای مخلوط کردن پپتید ها و تزریق هر تعداد از آنها با یکدیگر ذکر نشده است ، و ترکیب آنها و تزریق بعلت کاهش دفعات تزریق در روز بهتر نیز میباشد .

 

در یک ویال چه میزانی را میتوان تزریق کرد ؟

CJC-1295 DAC = 1 x 2mg dosages

Modified GRF 1-29 = 20 x 100mcg dosages

 

آیا ایجاد توده های قرمز رنگ در محل تزریق طبیعی است ؟

بله در صور تزریق به چربی از عوارض این دارو ایجاد توده قرمز رنگ در برخی کاربران بعد از تزریق میباشد ، که ممکن است این توده تا بیست سانتی متر نیز گسترش پیدا کند و موجب خارش یا درد و قرمزی در مدت 24 ساعت بعد از تزریق بشود .

که این عارضه قالبا بعد از چند روز ازبین میرود .

اگر شما این محصول را در چربی تزریق میکنید و قرمزی در پوست شما حاصل میشود برای کم کردن این عارضه آن را کمی رقیقتر نمائید .

 

عوارض CJC-1295 چیست ؟

علاوه بر توده های کوچک قرمز رنگ در محل تزریق ( اگر به چربی تزریق شود ) گر گرفتگی صورت و ضربان در شقیقه ها میتواند 10 تا 20 دقیقه بطول انجامد که این نشانه اثر بخشی دارو است .

احتباس آب ، بی حسی دست وپا و افزایش خستگی نیز میتواند از آثار این دارو باشد : البته بعد از مدتی استفاده و عادت بدن این عوارض خود به خود مرتفع میشود .

 

 

 

 

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

صفحه قبل 1 صفحه بعد